We Are

Banc Sabadell

Objectiu

Banc Sabadell havia creat AutoRenting, un producte financer per a empreses, que anava a convertir-se, també, en un producte per a particulars i necessitava comunicar aquest reposicionamient d'una forma diferent. Eren conscients que els fulletons i flyers que els clients podien trobar en les oficines del banc, no resultaven efectius per a aquests casos. En We Are Partners els vam proposar canviar l'enfocament i allunyar-nos dels suports més convencionals. Per a això, els vam crear un concepte paraigua que explicava molt bé el producte, i al mateix temps, donava sentit a una nova forma de comunicar des del banc. "AutoRenting. La otra forma de tener". Vam crear, dissenyar i desenvolupar un periòdic de tiratge mensual en paper i digital. Un diari replet de continguts rellevants i interessants, per a empreses i particulars, que es va convertir en un nou mitjà de comunicació entre el banc i els seus clients. Un periòdic que contemplava entrevistes amb famosos, articles i informació útil i pràctica relacionats, de forma directa i indirecta, amb l'automoció i la necessitat de tenir un vehicle. Un periòdic que ens permetia convertir la publicitat en informació i fer possible “L'altra forma de comunicar”. A dia d'avui, AutoRenting segueix funcionant en format analògic, en les seves oficines i en format digital, al seu web.
Foto_Inferior

Segurament no t’interessa saber que fem servir galetes pròpies i que navegant a la nostra web ens estàs permetent el seu ús. De fet, sabem que en comptes d’acceptar la nostra Política de Cookies, preferiries acceptar aquest tipus de galetes.