We Are

Ferré Catasús

Objectiu

Ferré Catasús llançava dos nous vins al mercat, “Cap de trons” (adjectiu que descriu a algú amb poc sentit comú) i “Somiatruites” (aquelles persones molt donades a fer-se il·lusions). Dos singulars noms que necessitaven una imatge que reforcés el seu significat, i fos tan especial com el naming. Vam crear i desenvolupar una identitat visual única. Una línia gràfica basada en la il·lustració que va atorgar al vi una personalitat diferent. Una identitat que descrivia a la perfecció el caràcter especial que transmet el vi i, a més, ho va diferenciar de tota la seva competència elevant el valor del producte i convertint-ho en molt més que un vi. A We Are Partners els vam proposar convertir els lineals en parets de museu i “Cap de Trons” i “Somiatruites” en dues obres d'art.
int

Segurament no t’interessa saber que fem servir galetes pròpies i que navegant a la nostra web ens estàs permetent el seu ús. De fet, sabem que en comptes d’acceptar la nostra Política de Cookies, preferiries acceptar aquest tipus de galetes.