We Are

René Barbier

Objectiu

René Barbier arriba a We Are Partners amb un repte: rejovenir el target de la marca sense perdre els seus valors ni la seva personalitat. René Barbier és una marca de vins amb una gran reputació entre el públic més adult que coneix i aprecia la seva gran tradició i el valor de tota la seva gamma de productes. El principal problema era que prendre vi entre els més joves no era “tan hipster” com és ara, per la qual cosa el repte de comunicació era molt més que un canvi de posicionament, havíem de posar de moda un hàbit de consum. Transformem el problema en una oportunitat. Vam fer de la tradició el nostre valor diferencial i ho convertim en l'eix estratègic de tota la seva comunicació. Perquè la tradició ens permetia parlar de la personalitat de la marca i al mateix temps, connectar amb els més joves a través d'un concepte paraigua que era un insight en si mateix: Els clàssics mai fallen. Un territori i un posicionament, que ens han permès desenvolupar una estratègia de comunicació transversal, duradora i perfectament adaptable en tot tipus de suports i plataformes. Un missatge que va donar veu a una nova forma de “parlar” i "d'estar” de la marca. Una estratègia que va arribar al nostre públic potencial aconseguint l'objectiu de rejovenir la marca en 90 dies.
slider-rene

Segurament no t’interessa saber que fem servir galetes pròpies i que navegant a la nostra web ens estàs permetent el seu ús. De fet, sabem que en comptes d’acceptar la nostra Política de Cookies, preferiries acceptar aquest tipus de galetes.