We Are

Škoda

Objectiu

Škoda llançava al mercat Superb, el seu model de cotxes d'alta gamma, amb grans prestacions. El problema era que Škoda seguia sent percebuda com una marca de gamma mitjana, de disseny auster i escasses prestacions. Un prejudici que havíem de trencar. Com? Convertint la campanya en un experiment sociològic. Tapem la marca del nostre cotxe i llancem una pregunta tan senzilla com impactant: De quina marca és aquest cotxe? Estàvem tan segurs de la qualitat del vehicle, que li vam donar a la gent l'oportunitat d'endevinar la marca del cotxe tenint en compte el disseny, els materials i les prestacions, sense els prejudicis que implica conèixer el logotip. L'acció va ser un èxit. Aconseguim sorprendre a 11 mil persones, aconseguim fer-los canviar d'opinió pel que fa a la marca. A més, la campanya va tenir un impacte mitjà de 6.500 interaccions en XXSS, el video-case va aconseguir 1 milió de visualitzacions i la publicació va aconseguir a un total de més de 3 milions d'usuaris.
Interior_1
Interior_2

Segurament no t’interessa saber que fem servir galetes pròpies i que navegant a la nostra web ens estàs permetent el seu ús. De fet, sabem que en comptes d’acceptar la nostra Política de Cookies, preferiries acceptar aquest tipus de galetes.