We Are

Volkswagen

Objectiu

“Punt de trobada” de Volkswagen, una revista que va haver d'adaptar-se als nous temps. Aquest magazine en format paper era el nexe d'unió entre la marca i tots els seus concessionaris. En aquest suport analògic, Volkswagen informava de les novetats, curiositats i serveis a tots els seus distribuïdors. Un format pràctic, però que va quedar obsolet i necessitaven digitalitzar-se. A We Are Partners els vam proposar anar més enllà. Els vam proposar fer una mica més gran, més útil i, sobretot, més interactiu: crear un punt de trobada virtual. Un espai digital en constant actualització que es consolidés com un mitjà de comunicació intern. Vam desenvolupar la plataforma digital completa en la qual a més de publicar-se notícies i continguts de valor, els concessionaris podien parlar directament amb la marca, establint un canal de comunicació bidireccional, amb la intenció de millorar els més de 120 punts de trobada Volkswagen.
Interior_1
Interior_2

Segurament no t’interessa saber que fem servir galetes pròpies i que navegant a la nostra web ens estàs permetent el seu ús. De fet, sabem que en comptes d’acceptar la nostra Política de Cookies, preferiries acceptar aquest tipus de galetes.